Via je persoonlijke account kun je de status van jouw bestelling bekijken. In behandeling = Je bestelling wordt momenteel door ons verwerkt. Wachtend op betaling = Je bestelling is nog niet betaald. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij de bestelling in bethandeling nemen. Extra check nodig = Indien je er als zakelijke klant voor hebt gekozen om op rekening (factuur binnen 14 dagen) te betalen, zal deze stats zichtbaar wanneer wij ons proces omtrent een kredietcheck uitvoeren. Kredietcontrole geweigerd = Indien je er als zakelijke klant voor hebt gekozen om op rekening (factuur binnen 14 dagen) te betalen, zal deze status zichtbaar worden wanneer de betreffende kredietcheck is afgekeurd. Onze klantenservice neemt contact op om een andere betaalmethode te bespreken. Bestelling is verzonden = Wij hebben je bestelling verzonden. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met daarin de track en trace code van de betreffende vervoerder. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Gedeeltelijk verzonden = Wij hebben de bestelling in meer dan één pakket verzonden. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met daarin de track en trace code van de betreffende vervoerder. Hiermee kun je jouw bestelling volgen. Geannuleerd = Je bestelling is geannuleerd. Afgesloten = Je bestelling is gesloten. Compleet = Je bestelling is voltooid.
Wat betekent de status van mijn order?
Bestelling
- Wat betekent de laagste prijs garantie?
- Wat betekent het label PRIJSTOPPER?
- Wat betekent de status van mijn order?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging per e-mail ontvangen
- Is er een minimale bestelwaarde?
- Wat betekent de status van een artikel?
- Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
- Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar wil nog producten toevoegen. Is dit nog mogelijk?
- Waarom rekent Lampdirect recupel-bijdrage bij een bestelling?
- Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagen?