Wanneer je door ons assortiment heen wandelt, zie je mogelijk verschillende statussen wat betreft de voorraad van een product, te weten: Op voorraad: Dit wordt weergegeven met een groene tekst die aangeeft dat het artikel vandaag wordt verzonden. Wachten op nieuwe voorraad: Indien de bijvuldatum bij ons bekend is, vermelden we direct op welke datum het artikel kan worden verzonden. Niet op voorraad - lange levertijd: we zijn in afwachting van het product, dat door de fabrikant wordt geleverd. Deze periode zal naar verwachting meer dan 2 weken bedragen. Op aanvraag leverbaar: Dit betekent dat wij een product niet op voorraad hebben. Maar we bestellen het graag voor je bij onze leverancier! Dit doen we direct, om ervoor te zorgen dat jouw nieuwe verlichting zo snel mogelijk wordt verzonden. Hou hierbij rekening met een langere levertijd. Je kunt de status van jouw bestelling controleren door in te loggen op je persoonlijke account. Niet op voorraad: Het artikel is niet meer op voorraad / uitverkocht. Alternatieven voor het uitverkochte item kun je in de rechterkolom van de website bekijken.
Wat betekent de status van een artikel?
Bestelling
- Wat betekent de laagste prijs garantie?
- Wat betekent het label PRIJSTOPPER?
- Wat betekent de status van mijn order?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging per e-mail ontvangen
- Is er een minimale bestelwaarde?
- Wat betekent de status van een artikel?
- Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
- Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar wil nog producten toevoegen. Is dit nog mogelijk?
- Waarom rekent Lampdirect recupel-bijdrage bij een bestelling?
- Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagen?