Op welke dag en op welk tijdstip jouw bestelling wordt bezorgd kun je bekijken via de track en tracé code van de betreffende vervoerder. De link naar deze track en tracé code hebben we per e-mail naar je verzonden. Geen e-mail ontvangen? Check dan ook je spamfolder / ongewenste map. Wij versturen je bestelling pas op het moment dat alle artikelen in je bestelling voorradig zijn. Wanneer je op werkdagen voor 15.00u (FedEx) of 20.00u (GLS, PostNL) een bestelling bij ons plaatst, doen we er alles aan om jouw order dezelfde dag nog te verzenden.
Je kunt de status van jouw bestelling ook bekijken in het tabblad 'Mijn bestellingen' op je persoonlijke account.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Levering
- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
- Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
- Wat betekent de status van mijn trackingnummer?
- Kan ik producten ter plaatse ophalen of inleveren bij Lampdirect?
- Met welk vervoersbedrijf worden bestellingen van Lampdirect verstuurd?
- Kan ik mijn bestelling ook bij een afhaalpunt (pickup point) laten bezorgen?
- Wat is de status van mijn order?