Het is mogelijk dat er een betalingsherinnering wordt geactiveerd indien je op of na de vervaldatum hebt betaald. Wanneer je de betreffende factuur al hebt betaald, dan is er niets aan de hand. Dit wordt binnen 3 werkdagen in jouw persoonlijke account verwerkt en aangepast.
Indien je een bestelling hebt gertourneerd, dan kan het zijn dat er sprake is van een overlap tussen de ontvangst van de retourzending en de betaling. Wanneer je producten aan ons hebt geretourneerd en ook op tijd hebt betaald, dan kun je de betaalherinnering negeren.
Waarom ontvang ik een betalingsherinnering terwijl ik mijn bestelling al heb betaald?
Betaling
- Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
- Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
- Mijn betaling is mislukt
- Ik heb mijn betaallink niet ontvangen
- Wat zijn de bankgegevens van Lampdirect?
- Waarom is mijn factuurverzoek geweigerd?
- Waarom ontvang ik een betalingsherinnering terwijl ik mijn bestelling al heb betaald?