Controleer eerst de instellingen voor e-facturen in je persoonlijke account: 1) Is er een correct e-mailadres ingevuld om de e-facturen te ontvangen? Check ook of het vakje "E-facturering gebruiken" was aangevinkt op het moment van het plaatsen van de bestelling. Heb je na het controleren van bovenstaande stappen de factuur nog steeds niet elektronisch ontvangen? Dan vragen wij je vriendelijk om de PDF-factuur te betalen.
2) Is er een verplicht identificatienummer (bijv. BTW# of CVR# of ander ID#) ingevuld?
Waarom heb ik geen elektronische factuur ontvangen?
Factuur
- Waarom heb ik geen elektronische factuur ontvangen?
- Waarom heb ik ook een PDF-factuur ontvangen terwijl ik ervoor had gekozen de factuur elektronisch te ontvangen?
- Kan ik iedere betaalmethode kiezen wanneer ik een factuur elektronisch wil ontvangen?
- Ik heb een factuur ontvangen die ik al heb betaald.
- Waar kan ik mijn factuur bekijken?
- Kan ik electronische facturen ontvangen?