Wij sturen een betalingsherinnering, indien wij een betaling niet hebben ontvangen. Dit is een geautomatiseerd proces dat we niet kunnen deactiveren. Onze excuses voor het ongemak. Indien jouw betaling niet in ons systeem is geregistreerd, controleer dan of je de factuur elektronisch hebt ontvangen. Is dat niet het geval, lees dan: Waarom heb ik geen E-factuur ontvangen? Wij willen je vriendelijk verzoeken om de PDF factuur te betalen, indien je de factuur niet elektronisch hebt ontvangen.
Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Betaling
- Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
- Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
- Mijn betaling is mislukt
- Ik heb mijn betaallink niet ontvangen
- Wat zijn de bankgegevens van Lampdirect?
- Waarom is mijn factuurverzoek geweigerd?
- Waarom ontvang ik een betalingsherinnering terwijl ik mijn bestelling al heb betaald?