Bij Lampdirect doen wij er alles aan om jou zo goed mogelijk te helpen. Mocht je een klacht hebben over een geplaatste bestelling en/of service, dan vernemen wij graag persoonlijk hoe wij jou hiermee kunnen helpen. Gaat de klacht om een bestelling, dan kun je dit eenvoudig en snel doorgeven via jouw persoonlijke account. Ook kun je ons telefonisch of via e-mail bereiken, waarna je uiterlijk binnen 14 dagen een reactie krijgt.
Waar kan ik terecht met klachten?
Gebruikersaccount
- Ik ben de gebruikersnaam van mijn account vergeten.
- Hoe maak ik een Lampdirect account aan?
- Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Hoe kan ik dit herstellen?
- Kun je mijn oude e-mailadres uit het systeem verwijderen?
- Hoe schrijf ik me in voor de Lampdirect nieuwsbrief?
- Mijn woonadres of mijn e-mailadres is veranderd. Wat moet ik doen?
- Wat zijn jullie openingstijden?
- Hoe schrijf ik mij uit voor de nieuwsbrief?
- Waar kan ik terecht met klachten?
- Zijn de Trustpilot klantreviews op jullie website wel echt?