Helaas komt het af en toe voor dat een betaling mislukt door een foutmelding of onbekende reden. Volg onderstaande stappen om de betaling alsnog te voldoen en de bestelling definitief te plaatsen. Het is in dit geval niet nodig om een nieuwe bestelling te plaatsen. 2. Als de betaling niet gelukt is, log in op je persoonlijke account en ga naar "Mijn bestellingen" 3. Je ziet nu een overzicht van je bestelling(en). Als de order de status "Wachtend op betaling" heeft, betekent dit dat de betaling mislukt is. 4. De betaling kan voldaan worden door op de oranje "Betaal" knop te klikken. 5. Als de nieuwe betaling geslaagd is, zal de status van je bestelling veranderen naar "in behandeling".
1. Voordat je een betaling opnieuw wil uitvoeren, adviseren wij om voor de zekerheid je rekeningoverzicht te controleren of de betaling is doorgevoerd.
Ben je niet zeker of je eerste betaling gelukt is en wil je deze liever niet via je account betalen? Dan ontvang je van ons automatisch een e-mail op je geregistreerde e-mailadres. Deze e-mail geeft je de mogelijkheid om de mislukte betaling alsnog te voldoen, zodat wij je order kunnen verwerken.
Mijn betaling is mislukt
Betaling
- Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
- Welke betalingsmethoden bieden jullie aan?
- Mijn betaling is mislukt
- Ik heb mijn betaallink niet ontvangen
- Wat zijn de bankgegevens van Lampdirect?
- Waarom is mijn factuurverzoek geweigerd?
- Waarom ontvang ik een betalingsherinnering terwijl ik mijn bestelling al heb betaald?