Is je order nog niet verzonden? Dan kun je een wijziging in de adresgegevens telefonisch doorgeven aan onze klantenservice. Indien de bestelling al is doorgestuurd naar het magazijn, kunnen wij helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Bel dus zo snel mogelijk. Is je bestelling al verstuurd? Neem dan contact op met de bezorgdienst, zij kunnen wellicht nog een wijziging voor je doorvoeren.
Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
Bestelling
- Wat betekent de laagste prijs garantie?
- Wat betekent het label PRIJSTOPPER?
- Wat betekent de status van mijn order?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging per e-mail ontvangen
- Is er een minimale bestelwaarde?
- Wat betekent de status van een artikel?
- Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
- Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar wil nog producten toevoegen. Is dit nog mogelijk?
- Waarom rekent Lampdirect recupel-bijdrage bij een bestelling?
- Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagen?