Indien je een bestelling nog niet hebt ontvangen, kan dit de volgende redenen hebben:
- Jouw bestelde product(en) uit de bestelling is / zijn nog niet op voorraad en worden zo snel mogelijk opnieuw aangevuld in ons magazijn.
- Jouw bestelling is verzonden, maar er is iets mis gegaan bij de vervoerder, waardoor de bezorging vertraging heeft opgelopen.
- De bestelling is nog niet betaald: Als er geen betaling heeft plaatsgevonden, blijft de bestelling in de wacht staan.
Je kunt altijd de status van een bestelling ook altijd controleren via je persoonlijke account of via de track en trace code die wij in een e-mail naar je hebben verstuurd.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Levering
- Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
- Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
- Wat betekent de status van mijn trackingnummer?
- Kan ik producten ter plaatse ophalen of inleveren bij Lampdirect?
- Met welk vervoersbedrijf worden bestellingen van Lampdirect verstuurd?
- Kan ik mijn bestelling ook bij een afhaalpunt (pickup point) laten bezorgen?
- Wat is de status van mijn order?