De kans bestaat dat er een verkeerd of foutief e-mailadres is ingevoerd. Indien dat het geval is, kunnen wij geen e-mails naar het juiste e-mailadres versturen. Neem contact op met
onze klantenservice om het juiste e-mailadres door te geven.
Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging per e-mail ontvangen
Bestelling
- Wat betekent de laagste prijs garantie?
- Wat betekent het label PRIJSTOPPER?
- Wat betekent de status van mijn order?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Ik heb een bestelling gedaan maar geen bevestiging per e-mail ontvangen
- Is er een minimale bestelwaarde?
- Wat betekent de status van een artikel?
- Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevoerd bij een bestelling.
- Ik heb mijn bestelling al geplaatst maar wil nog producten toevoegen. Is dit nog mogelijk?
- Waarom rekent Lampdirect recupel-bijdrage bij een bestelling?
- Hoe verwijder ik artikelen uit mijn winkelwagen?